Iza

Alla inlägg under februari 2010

Av Angelica - 26 februari 2010 15:38

Ihelgen har vi haft besök av min bror, hans fru och deras två barn.

Full rulle, inte alls van med två små yrväder, men mysigt med småttingar.

Tyvärr har vi fyra..! farliga trappor här så hann hända två olyckor, men sen flöt helgen på utan missöden...

Synd bara att det var så kallt, hade hoppats att vi skulle kunnat vara ute och grilla och mysa, men får bli en annan gång...

Dom kom på tors, då kom mamma och Rasmus också hit och åt middag.

På fre skjutsade Jenny barnen till skolan och jag, hon och Felix gick på stan.

På kvällen kom mamma och Markus förbi och vi spelade spel, jättekul...!

Lör var en lugn dag hemma och sön förm åkte dom hem....



Felicia - fasters sötnos

 


Felix- fasters pussgurka... :)

  


Saknar er redan...!

Av Angelica - 5 februari 2010 15:30

Har en kompis som går en nagelutbildning, så ställde upp som nagelmodell, gjort det förut.

Men långa fina naglar är inget för mig, svårt bära ved, diska, städa m.m utan att ha sönder dom...


  

Av Angelica - 1 februari 2010 15:15

Har en såååå fin toalett här hemma.

Allt är rosa....! Alla rör, dörrkarmar, elementet...!!!, toarullshållare, kakel, tak m.m

Så nu har jag påbörjat min ommålning... Ska ev bygga ut den senare, men bara jag får bort en del av allt rosa är jag nöjd...!!!


FÖRE:

    

Ovido - Quiz & Flashcards