Iza

Alla inlägg under januari 2010

Av Angelica - 18 januari 2010 22:45

Jasmine hade med sig en kompis hem efter skolan på fredan och hon stannade ända till sön.

Vi var ute i ca 4 timmarpå lör.... Grillade, drack varm choklad, dom lekte i trädkojan och i lekstugan.

På kvällen var det party i Jasmines rum, musik och massor med gott.

En riktigt trevlig helg....!


      

  

  

  

Av Angelica - 10 januari 2010 22:45

 Nyårsmiddag hos mamma & bonuspappa... :)


   


Min morbror & hans sambo...


 


Mammas & Markus 2 åriga bröllopsdag....


  


Lite nyårs raketer...


  

Av Angelica - 10 januari 2010 22:45


Två av mina julklappar...

Fick hur många fina som helst, änglar, grisar, ljusstakar, kläder, lampor m.m

Tack alla...!!!


    

Av Angelica - 10 januari 2010 22:45

Här är nästan alla samlade och väntar på sina paket.. :)


  

Självklart måste Malte kolla läget. Han fick paket han med.


  


 


 


 


 


  


En glad syster... :)


 


 


Rasmus har byggt en borg av sina paket.... :)


  

Av Angelica - 10 januari 2010 22:45


MAMMA


 


SAGA & RASMUS


 


JONTE & JASMINE VILLE INTE VARA MED PÅ KORT


 


JASMINE, JENNIFER & SYRRAN


  

Av Angelica - 10 januari 2010 22:45

Nu har jag hittat min kabel till kameran och fått in mina bilder....

Så här kommer dom, har hunnit bli en hel del.... :)


JULGRANEN I TV-RUMMET


  


JULGRANEN I LEKRUMMET


  

Ovido - Quiz & Flashcards