Iza

Alla inlägg under december 2009

Av Angelica - 30 december 2009 18:56

Sitter nu i huset.

Jul har firats, haft syrran, Per, Jennifer, Jonathan, Mamma, Markus och lillebror Rasmus på besök.

Juldagen åkte vi med barnen till Gbg, där de ska vara hos pappa i två veckor...

Saknar er redan mina älsklingar....!

Var en jobbig resa, tre timmars försening dit (pga en trasig restaurangvagn som dom glömt kolla, fick vända redan i S-byn. Blev middag först efter kl åtta,så barnen var ordentligt hungriga.)

Och tre timmars försening hem. (först försenad restaurangpersonal, sen hade dom ingen personal alls,så fick vänta tills dom hittade någon som kunde jobba, vilket tog en jäkla tid....!!!)

Var sååååå skönt att komma hem!


Har inte fått igång, tv, telefon och internet.

Men fick låna mammas dator och internet, så får stilla mitt behov lite... :)

Så därför kommer det bilder senare....


Hyfsat nöjd med hemmet nu, finns fortfarande mycket kvar att göra, men vågar ta hem folk iallafall... :)

Min vän, hennes karl och son hälsade på igår, trevligt...!


Lägenheten är äntligen tömd, hunnit samla på mig en hel del under alla år jag bott där. Så nästa projekt är städning och den ser jag inte direkt fram emot....


Ska passa på och fixa lite nu när jag är ensam hemma...

Gott nytt år till er alla!!!!

Kram



Av Angelica - 9 december 2009 21:37

Igår hade Jasmine julfest.

Jättefint luciatåg, vi fikade, dom sprang runt och busade, dansade runt granen och så kom tomten.

Jasmine och Alex fick varsitt fodral till mobilen, det var dom nöjda med.


  

  

  

Av Angelica - 8 december 2009 21:30

Har lovat bild på huset, det tog ett tag.

Men nu så....!!!! :)

Nästan färdig med tapetseringen av kök och tv-rum, bara det lilla tillhörande rummet till tv-rummet som är kvar. (Och fem rum till, men dom får vänta)...!!!

Blir såååå fint så!


  

  

  

  

  

      

Ovido - Quiz & Flashcards