Iza

Alla inlägg under april 2009

Av Angelica - 28 april 2009 19:45

Lista.Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer Mia, Syrran, Magoo....
 _________________________________________________
1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Va trist!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Är du ensam där?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Vad gör ni då?
4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? Hej Sötis!
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Grodan Boll

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Vad för djur är du?
7. Vad vill du höra mest av allt? Just på väg till garaget. 

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? Ja, då är man på väg igen. 

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Va glad jag blir!

Av Angelica - 28 april 2009 17:13

Var ett tag sen nu igen... :)

Har inte hänt så mycket spännande här, är mest ute och promenerar med vovven... :)

Var hos min mor ihelgen så barnen myste med lammen och jag, mamma och min lillebror byggde ett växthus, bara plasten som ska dit nu. Var riktigt roligt.... :)

Uppdaterar med lite bilder.....




Av Angelica - 18 april 2009 22:24

Idag har vi varit på Leos lekland i ca 4,5 timme.

Blev godis, lunch och glass och en tom plånbok för mamma. :)

Men barnen var nöjda och somnade gott ikväll...!


Såg på min mors blogg att dom har fått lamm, såååå sött.... :D

Så nu måste vi ju åka dit och titta...!


Javisst ja...!

Har ju blivit faster igen till en söt liten kille som heter Felix!

Av Angelica - 17 april 2009 22:13

Sååå skönt vara ute, sitta på uteplatsen med en kopp kaffe och bara njuta...! Mera sol...!



Av Angelica - 16 april 2009 22:03

Börjar vara riktigt fina dagar nu.

Jag och Alex var ute en dag och spelade fotboll, då kom grannen och tyckte att det var bra att vi började i tid så han kunde försörja mamma...! Absolut!!!!



Tyvärr blir det rätt smutsigt inne den här tiden och Malte drar in en hel del.

Så då fick han hoppa in i duschen... :)


Av Angelica - 9 april 2009 21:58

Idag har barnen sminkat sig till påskkärringar och gått och tiggt godis av grannarna...

Tyvärr är ju stadsbor rätt trista och griniga, men dom fick iallafall ihop litegrann...

Syrran kom förbi så hennes två barn var också med och så två kompisar till Jasmine, så dom blev några stycken. :)

Alex ville inte vara påskkärring, så han var en påskkanin/katt?! :D


Av Angelica - 2 april 2009 20:34

Idag har jag ätit lunch med R & J riktigt trevligt... :)


Sen var jag med J på jobbet, det var hennes första dag idag efter att ha varit mammaledig, så hon var lite ovan. Skulle gå ut en sväng men då var jag tvungen att lova att jag skulle komma tillbaka... :D



En fin dikt...


För den du är...


Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är de finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
Ska älska dig i oändlighet



 En söt bild... Jasmine som gjort Malte fin... :P


Av Angelica - 1 april 2009 20:33

Jag lever fortfarande, men varit lat med skrivandet.... Inte skrivit på länge, men nu så....!!!


Idag har jag varit i Kalix och hållt i en skoterutb.

Var där förra veckan också, men då kom det bara en, idag var dom tre. :)

Första gången hade jag 3 timmars bussresa, 40 min promenadväg dit och 40 min tillbaka. 2,5 timmars väntande och.....40 min lektion... :/


Lika kort lektion andra gången, men då tog jag taxi tillbaka och hann precis med bussen så jag slapp sitta och vänta på nästa. Händer inte alltför mycket i Kalix tycker jag... Men hade underbart promenadväder båda gångerna.... :)

Tycker det var kul och skulle gärna hålla i fler kurser, men lättare fylla ut tid om det är ett ämne man kan...

Ovido - Quiz & Flashcards