Iza

Alla inlägg under januari 2009

Av Angelica - 26 januari 2009 22:54

Behöver verkligen ett jobb...

Fixat lite papper som ska lämnas in, annars har det blivit det gamla vanliga lunch och fika på stan. Vad skulle jag göra utan mina vänner som roar mig :)


En fråga.... Förväntar mig inga svar, men....

Varför ska kärlek vara så komplicerad?!

Av Angelica - 24 januari 2009 22:38

Halloween....

Sååå söta så.

Behöver skaffa lite nyare bilder på mina barn till datorn.

Men kände bara att denna måste vara med. :)

Av Angelica - 24 januari 2009 22:17

Min syster inspirerade mig, så nu har jag också en blogg.

Ska bara försöka komma ihåg att skriva lite här. :)



Har hyrt två skräckisar idag, men vet inte om jag vågar se dom.

Gillar såna filmer, men helst med sällskap... :)

Så hamnade här istället.



Ha de!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards